Just another Wednesday morning...

Alltid lika gött att inse att man har sovit till 12. Tror jag har någon slags sömnsjukdom. Inte normalt att kunna sova elva timmar utan att man gjort något speciellt dagen innan. Dags att börja aktivera sig trots att man är "mellan två jobb". Dags att ställa klockan även på lediga dagar...



Jag var på Kicks häromdan. Ja, ni hörde rätt. Jag skulle köpa en ny deo och då slog det mig hur jävla lättlurad man är. En expedit kom fram och frågade om jag behövde hjälp. Jag svarade, artig som jag är, "tja, jag bara kollar lite men visst, har du några tips på nån bra deo?". Hon högg ju förstås direkt på min invit och började prata om jag gillade "kryddiga" eller "friska" dofter osv och jag stod bara där som ett stort frågetecken. Vadå "kryddiga" dofter!?

Hon insisterade på att hjälpa mig i denna världsliga fråga och bombaderade mig med lukter som både var "kryddiga" och "friska". (Som om jag märkte någon skillnad...) Tillslut så blir man ju så less på att tycka att alla luktar samma så då rycker man bara en deo för att få tjejen att hålla tyst. Det blev en Hugo "Elements" denna gång. Har ingen aning om den är "kryddig" eller ej. Hon kan mycket väl ha sålt en äcklig deo till mig.



Så lite hockeynyheter. Chris Beech är äntligen tillbaka i HV71. En kraftig center som brukar styra upp HV:s andrakedja. Det ryktas att han drar sig med en lättare skada så vi får hålla tummarna att han är i dugligt skick imorrn när HV möter Södertälje. Ska bli intressant att se om HV71 kommer få lika stora problem med Södertälje som Frölunda hade i går.

/Over and out

Kommentarer
Postat av: carina

Livet är fullt av omöjliga val, våga vägra välja

2009-10-14 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0