Sött och surt på fredagskvällen.

Det går fortsatt bra för SHK:s f-94:or. Med hjälp av systrarna Nisse lyckades vi ta två nya pinnar på fredagen. Denna gång var det Höfärs som fick lära sig en läxa. Grymt kul att coacha när man märker att tjejerna tar till sig det man säger till dom samt att det vi tränar på ger avkastning i slutändan.

Efter matchen bjöds ledarstaben på Taco uppe i kafét. God mat, god stämning och vi hann till och med dra några skämt innan det var dags att åka hemmåt. Tack för en bra kväll tjejer!



Mindre roligt blev det när man kommer hem och hittar ett brev i brevlådan...

"Hej Anders! Eftersom vi på Alfakassan är allmänt dumma i huvvet och inte har någon känsla för organisation, information och logik så kommer vi nu spärra din ersättning eftersom vi suger så jävla hårt!"

Typ...

Ibland kan jag tycka att det är tur att de skickar brev och inte kommer "in person" för då skulle nog jag slått sönder den stackare som var tvungen att vara budbärare. Fattar inte hur svårt det kan vara att skicka vettig information och ge kunden (moi) lätta val istället för att tvinga mig att gräva ner mig i en träskmark av byrokrati...

Dåligt säger jag bara. DÅLIGT!

Ett tips till mänsklighetens bottenskrap:

Den dagen någon ansöker om arbetslöshetsersättning, skicka ALLA blanketter som skall fyllas i, info hur man ska fylla i dem samt en adress till samtliga blanketter. Då slipper man allt jävla vel fram och tillbaka. USCH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0